Visie & strategie

Jouw CRM geheel verzorgd en je organisatie ontzorgd met Archie CRM, makkelijker kan het niet

Efficiëncy en effectiviteit bereik je als Customer Relationship Management (CRM) de leidraad vormt voor jouw verkoop- en marketingprocessen. Als betrokken teamleden in een oogwenk over dezelfde en volledige informatie beschikken om jouw klanten de best mogelijke service te kunnen verlenen, wordt ieders beschikbare tijd beter benut. De Archie CRM software werkt intuïtief en snel zodat registreren weinig moeite kost.

Een centrale database maakt een intensievere samenwerking tussen teamleden op meerdere afdelingen mogelijk. Het directe gevolg is dat jouw klanten op hun wenken worden bediend. Dat bereik je eenvoudig met Archie CRM.

Goede klanten worden behouden en potentiële klanten krijgen op eenvoudige wijze de juiste kwalificaties, met doelgerichte en persoonlijke communicatie als resultaat. Teamleden krijgen eenvoudig inzicht in wensen van klanten, en kunnen vergelijkbare relaties in andere markten ook moeiteloos helpen.

Bedrijfs-, contact- en / of projectgegevens hoeven slechts één keer te worden ingevoerd. Backoffice-integratie is eenvoudig in te stellen met behulp van standaard middleware of verbinding via standaard API's. De benodigde integratie-software is bij het abonnement inbegrepen.

Enige praktische voordelen van Archie CRM

Veel gegevens hoeven maar één keer ingevoerd te worden in het centrale CRM-systeem, dat bespaart tijd en geeft extra ruimte voor kernactiviteiten.

Direct marketing activiteiten zijn gemakkelijker uit te voeren door gerichte analyses, selecties en rapportages. Overbodige informatie op het scherm behoort tot het verleden; die zet je gewoon uit en ook dat zorgt voor tijdwinst en rust in jouw activiteiten.

Teamleden brengen structuur aan door bedrijven en contactpersonen doelgericht aandacht te geven. Communicatie met relaties en het vastleggen ervan, is zeer eenvoudig met Archie CRM. Dat komt, omdat je heel snel inziet wat er speelt. Stijging van effectiviteit en efficiency zijn dan een logisch gevolg. En het gereedschap om dit meetbaar te maken is standaard ingebouwd, activatie ervan geeft jou direct al de juiste rapportages.

De invoering van CRM verandert in de regel wel de werkwijze van de organisatie. Een goede voorbereiding zorgt voor realiseerbare doelen en haalbare resultaten. En met Archie CRM kun je de lat vrij hoog leggen. CRM is toepasbaar in en voor elke organisatie waar (potentiële) klantgegevens worden geregistreerd.

Uitgangspunten voor succesvolle implementaties

1. Visie met concrete doelstellingen
2. Realistische Business Case
3. Sterke sturing en inzet vanuit de top (onmisbaar in de meeste gevallen)
4. Integrale en multidisciplinaire aanpak
5. Stap-voor-stap methode
6. Lijnmanagement trekt het proces
7. Professionele uitvoering en ondersteuning
8. Informatie en communicatie op maat
9. Jouw klant staat centraal
10.De aanhouder wint!

Contactgegevens

    0299 - 773011
    info@fvomarketing.nl
    Kantoor houdende op Ambachtsweg 13 te Oosthuizen.